Vrt je zalijan, pobjegla sam u hlad. Gledam divne crvene makove i slušam lijepu glazbu. Lijep pozdrav, Jasna
Slažem se sa tobom
Olá, tudo bem?É verdade, um momento de paz é muita coisa!!!E essa música é muito bonita.
Objavite komentar
3 komentarji:
Vrt je zalijan, pobjegla sam u hlad. Gledam divne crvene makove i slušam lijepu glazbu. Lijep pozdrav, Jasna
Slažem se sa tobom
Olá, tudo bem?
É verdade, um momento de paz é muita coisa!!!
E essa música é muito bonita.
Objavite komentar