Vrt je zalijan, pobjegla sam u hlad. Gledam divne crvene makove i slušam lijepu glazbu. Lijep pozdrav, Jasna
Slažem se sa tobom
Olá, tudo bem?É verdade, um momento de paz é muita coisa!!!E essa música é muito bonita.
That is a pretty tune and one I'm familiar with.
A loved song and lovely on the piano.
That was my last evening. I'd worked hard outside all day, back sore, and I came in, got some snacks for dinner with a glass of Rose and sat down with my book and spent time just looking at the lake. It was like a tonic!
Jasna vroče je, pri meniu je sedaj že 36st...
Obrigado, está quente demais, neste momento 35º... Obrigado pelos elogios!
Margaert Of course, Lara's song :))
Sandra Thank you!
Thanks for the visit, rest up...kiss!
Objavite komentar
11 komentarjev:
Vrt je zalijan, pobjegla sam u hlad. Gledam divne crvene makove i slušam lijepu glazbu. Lijep pozdrav, Jasna
Slažem se sa tobom
Olá, tudo bem?
É verdade, um momento de paz é muita coisa!!!
E essa música é muito bonita.
That is a pretty tune and one I'm familiar with.
A loved song and lovely on the piano.
That was my last evening. I'd worked hard outside all day, back sore, and I came in, got some snacks for dinner with a glass of Rose and sat down with my book and spent time just looking at the lake. It was like a tonic!
Jasna vroče je, pri meniu je sedaj že 36st...
Obrigado, está quente demais, neste momento 35º... Obrigado pelos elogios!
Margaert Of course, Lara's song :))
Sandra Thank you!
Thanks for the visit, rest up...kiss!
Objavite komentar